REGULAMIN SKLEPU ONLINE
www.takmatematycznie.pl
Regulamin obowiązuje od 25.01.2024r.
I. Stosowane definicje.
- Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.takmatematycznie.pl za pośrednictwem, którego
Kupujący może dokonywać zakupów Produktów, dostępnych w Sklepie. - Sprzedawca – Sonia Ziaja prowadząca działalność pod nazwą Tak Matematycznie Sonia Ziaja, ul.
Składowa 5/2, 65-010 Zielona Góra, NIP: X9730990161, REGON: 525207016 , adres e-mail:
sonia.ziaja@wp.pl, telefon: 663709551 - Administrator danych osobowych – podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych.
Administratorem danych osobowych Kupujących jest Sprzedawca. - Regulamin Sklepu online – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady
korzystania ze Sklepu. - Polityka Prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których
dane dotyczą. - Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u
Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. - Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u
Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. - Klient-Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z
jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. - Kupujący– zarówno Konsument, Klient, jak i Klient-Konsument.
- Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze
Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie
internetowej Sklepu, w tym zapoznanie się z Regulaminem sklepu online oraz akceptacja jego treści. - Produkt – wszystkie treści cyfrowe dostępne w Sklepie, takie jak:
a) Plik elektroniczny – plik zawierający treść cyfrową przeznaczoną do odczytu, dostępny do pobrania po
otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę. Plikiem elektronicznym jest w szczególności e-book lub inny
dokument, który ma postać elektroniczną, w szczególności zapisany w formacie .PDF, .EPUB, .MOBI i nie
jest zapisany na żadnym nośniku materialnym (każdy plik elektroniczny w Sklepie zawiera opis tego w jakim
formacie jest dostępny).
b) Kurs online – dostęp do materiałów audio i/lub wideo oraz plików elektronicznych dostarczanych na
platformie internetowej, który Kupujący uzyskuje na okres wskazany w wybranym Abonamencie lub
dożywotnio, a dostarczenie treści następuje jednorazowo.
c) Konsultacja online – rozmowa realizowana za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (telefon
i/lub dedykowane narzędzie do webinarów i telekonferencji). Czas trwania i zakres konsultacji online jest z
góry określany przed zakupem w Sklepie w opisie tego Produktu.
l) Reklamacja – tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z niezgodnością zakupionego
Produktu z umową.
m) Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez
Kupującego w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystania z nich.
n) Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub
oprogramowaniem, zazwyczaj używanym do korzystania z treści lub usługi cyfrowej, bez konieczności ich
przekształcenia.
o) Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
p) Konto na platformie kursowej – w przypadku Produktów cyfrowych, z których specyfiki wynika konieczność
założenia Konta na platformie kursowej (dostęp do kursu online lub pobrania e-booka) w celu korzystania z
Produktu takie założenie Konta może być wymagane, a dane do logowania (e-mail) będą przetwarzane w celu
realizacji zawartej umowy.
q) Abonament – usługa cyfrowa polegająca na odpłatnym, czasowym korzystaniu z kursu online lub wykupionych
treści cyfrowych, zgodnie z opisem wskazanym dla danego Produktu.
r) Newsletter – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę, polegająca na
wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego
uprzednią zgodą.
II. Postanowienia ogólne.
- Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
- Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania
decyzji. - Sprzedawca nie jest podatnikiem VAT.
- Sprzedawca wystawia Rachunki sprzedaży
- Chęć otrzymania faktury VAT należy zgłosić Sprzedawcy na etapie składania Zamówienia.
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty zgodne z umową.
- Kupujący jest zobowiązany do korzystania z Produktów oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z
przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, zgodnie z postanowieniami
Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. - Dostarczenie Produktów cyfrowych, w tym treści cyfrowych odbywa się poprzez Internet w formie elektronicznej.
- Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania ze
Sklepu oraz Produktów cyfrowych, w tym treści cyfrowych, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania
techniczne).
III. Formy płatności. - Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności w Sklepie:
a) przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy nr: 62102054020000010202631281, PKO Bank Polski S.A.
w terminie 1 dnia kalendarzowego od daty złożenia Zamówienia.
b) płatność online – przedpłata online przelewem bankowym lub kartą Visa, Mastercard poprzez
zewnętrzny system płatności tj. AUTOPAY SPÓŁKA AKCYJNA, z siedzibą: Powstańców
Warszawy 6, 81-718 Sopot, Polska wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY
KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000320590, o kapitale
zakładowym w wysokości 500 000,00 ZŁ PLN, NIP:5851351185 , REGON 19178156100000 .
IV. Zawarcie umowy sprzedaży.
- Aby dokonać zakupu Produktu w Sklepie należy wejść na stronę internetową Sklepu, tj.
www.takmatematycznie.pl/sklep, a następnie wybrać Produkt cyfrowy, postępując zgodnie z informacjami
wyświetlanymi na stronie Sklepu. - W celu dokonania zakupu Produktu niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
a) dodanie Produktu do koszyka,
b) wypełnienie formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego,
c) podanie adresu e-mail, do którego następuje przypisanie dostępu do Produktu,
d) wskazanie danych do wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją otrzymać, w tym
podania innych danych do rozliczenia, jak NIP, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona
faktura lub rachunek,
e) wybór formy płatności,
f) zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja regulaminu Sklepu,
g) opcjonalnie wyrażenie zgody na dostarczenie Produktu cyfrowego przez Sprzedawcę przed 14-
dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także potwierdzenie przez zamawiającego, że
rozumie, iż w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli
przed upływem tego terminu pobierze Plik lub zaloguje się do Kursu Online lub Konsultacja online
zostanie zrealizowana,
h) potwierdzenie woli zawarcia umowy, w tym wybranie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem
zapłaty” lub o równoważnej treści.
- Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia zamówienia, wyświetli się
podsumowanie Zamówienia. - Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy
sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu. - Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie zamówienia, która stanowi
oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Kupującym umowy sprzedaży obejmującej Produkt. Umowę
sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od Sprzedawcy. - Sprzedawca dostarczy Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, w
szczególności w formie Regulaminu Sklepu online zapisanego w formie PDF, na podstawie którego doszło do
zawarcia umowy, w rozsądnym czasie po jej zawarciu, przed rozpoczęciem świadczenia usługi. - Sprzedawca dostarczy Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta
lub Klienta-Konsumenta zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa
odstąpienia od umowy, jeśli taka zgoda została przez niego udzielona.
V. Termin realizacji zamówienia wg kategorii Produktu. - Sprzedawca realizuje złożone zamówienia na Produkty w następujących terminach:
a) przy płatności online dostęp do zakupionego Produktu w postaci Pliku lub Kursu online jest
przyznawany automatycznie po autoryzacji płatności. Kupujący otrzymuje e-mail z Plikiem do
pobrania lub danymi rejestracji konta na Platformie. Pobranie Pliku i dostęp do Kursu online na
Platformie jest nieaktywne do momentu otrzymania płatności przez Sprzedającego,
b) w przypadku płatności tradycyjnych dostęp do Pliku lub Kursu Online nadawany jest w ciągu
maksymalnie 3 dni kalendarzowych od zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
- Zamówienia złożone na Pojedyńcze Korepetycje online/stacjonarnie dostępne w Sklepie realizowane są w ciągu
7 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność. - Zamówienia złożone na Pakiety Konsultacje online/stacjonarnie dostępne w Sklepie realizowane są w ciągu 30
dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność.
VI. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
- Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. - Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu, tj. Wyjątki od odstąpienia od
umowy. - Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o
odstąpieniu przed jego upływem drogą elektroniczną na podany adres e-mail: sonia.ziaja@wp.pl - Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, udostępnionego
przez Sprzedawcę lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. - Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od umowy. - W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy
drogą tradycyjną (poczta, kurier) dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania
korespondencji. - Sprzedawca zwróci środki pieniężne wpłacone przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w terminie 14 dni od
otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego
samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Klient-Konsument, chyba, że Konsument lub Klient-
Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków.
VII. Wyjątki od odstąpienia od umowy w przypadku Produktu cyfrowego.
- Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Klientowi-
Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych
niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
a) Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Klienta-
Konsumenta,
b) Konsument lub Klient-Konsument został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
c) Konsument lub Klient-Konsument przyjął to do wiadomości,
d) Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie udzielonej przez
Konsumenta lub Klienta-Konsumenta zgodzie na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach
powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku zamówienia Produktu cyfrowego, w tym treści cyfrowej, Konsument lub Klient-Konsument, który w
oklicznościach wskazanych w pkt 1 powyżej, pobierze Plik lub zaloguje się do Kursu online lub skorzysta z
Konsultacji online przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci
prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta. - Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje również prawo do odstąpienia od umowy o
świadczenie, za które jest on zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
VIII. Zgodność Produktu z umową.
- Produkt cyfrowy, w tym treść cyfrowa będzie zgodna z umową, jeśli zgodne z umową pozostają w
szczególności jej opis, rodzaj, ilość, kompletność, kompatybilność, funkcjonalność, interoperacyjność oraz
dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji, jeżeli jest to wymagane dla produktu danego rodzaju. - Oceny zgodności z umową należy też dokonywać biorąc pod uwagę konkretny, szczególny rodzaj treści
cyfrowej i tego, czy:
a) nadaje się do celów, dla których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej tego rodzaju, z
uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
b) występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność,
ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej tego rodzaju. - W przypadku niezgodności Produktu z umową (zauważenia wad Produktu w terminie do 2 lat od daty
dostarczenia lub udostępnienia Produktu) Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo żądania
doprowadzenia Produktu do zgodności z umową, a gdy nie da się Produktu doprowadzić do zgodności z
umową lub gdy będzie to połączone z nadmiernymi trudnościami lub niemożliwe do realizacji w rozsądnym
terminie, do żądania obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy. - W przypadku niezgodności usługi cyfrowej lub treści cyfrowej z umową Konsumentowi lub Klientowi-
Konsumentowi przysługuje żądanie doprowadzenia treści lub usługi cyfrowej do zgodności z umową. - Sprzedawca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od
chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o braku zgodności z umową, i
bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz
cel, w jakim są wykorzystywane. - Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Sprzedawca.
- Jeśli doprowadzenie Produktu do zgodności z umową nie jest możliwe lub wymaga nadmiernych kosztów po
stronie Sprzedawcy lub brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że
Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową lub brak zgodności z umową jest istotny to
Konsument lub Klient-Konsument może zażądać obniżenia jego ceny lub odstąpienia od umowy. - Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w
szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z umową, wartość Produktu zgodnego z umową oraz
nadmierne niedogodności dla Konsumenta lub Klienta-Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu
doprowadzenia Produktu do zgodności z umową. - Konsument lub Klient-Konsument jest zobowiązany do zapoznania się z Warunkami technicznymi niezbędnymi
do korzystania ze Sklepu oraz Produktu, w szczególności treści lub usługi cyfrowej, o których mowa w dalszej
części Regulaminu. - Konsument lub Klient-Konsument jest zobowiązany do współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i
przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności
treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie nie wynika z cech środowiska cyfrowego
Konsumenta lub Klient-Konsumenta i braku jego kompatybilności. - Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za niezgodność z umową, jeśli najpóźniej w chwili zawarcia
umowy, Sprzedawca wyraźnie poinformował Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, że konkretna cecha lub
cechy Produktu odbiegają od wymogów zgodności z umową, a następnie Konsument lub Klient-Konsument
wyraźnie zaakceptował brak danej cechy lub jej niezgodność, odrębnie dla każdej takiej cechy Produktu.
- Dla Produktów dostarczanych w sposób ciągły odpowiedzialność Sprzedawcy trwa przez cały okres
dostarczania Produktu. - Sprzedawca rozpatrzy reklamację z tytułu niezgodności z umową w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania,
wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres e-mail lub adres
korespondencyjny, umożliwiając mu zapoznanie się ze stanowiskiem Sprzedawcy. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a) imię i nazwisko Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, adres, kod pocztowy,
b) nazwę zakupionego Produktu,
c) opis reklamacji,
d) datę ujawnienia się niezgodności Produktu,
e) potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności
Konsument lub Klient-Konsument może przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer
zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez
Sprzedawcę, etc.)
- W przypadku odstąpienia od umowy z uwagi na wystąpienie niezgodności z Umową, Sprzedawca może żądać
zwrotu nośnika materialnego, na którym dostarczył Produkt, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
konsumenta o odstąpieniu od umowy, Konsument lub Klient-Konsument obowiązany jest zwrócić nośnik
niezwłocznie i na koszt Sprzedawcy, jeśli taki trwały nośnik był dostarczany do treści cyfrowej. - Sprzedawca dokona zwrotu Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi ceny należnej wskutek skorzystania z
prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Klienta-Konsumenta a o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny. - Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub
Klient-Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z
żadnymi kosztami.
IX. Opinie konsumenckie w Sklepie. - Sprzedawca zapewnia, że publikowane w Sklepie opinie o Produktach i/lub o Sklepie pochodzą wyłącznie od
osób, które używały danego Produktu lub go zakupiły. - Wystawienie opinii o Produkcie i/lub Sklepie jest możliwe wyłącznie po zakupie danego Produktu dla
Kupujących, którzy dokonali wcześniejszego zamówienia w Sklepie, a Zamówienie to zostało zrealizowane. - Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca w terminie do 14 dni wysyła Kupującemu link do wystawienia
opinii/oceny Produktu lub Sklepu, który prowadzi do, np. ankiety z oceną Produktu i/lub Sklepu lub karty
Produktu. - Kupujący może dokonać dobrowolnie oceny Produktu i/lub Sklepu w terminie, np. 30 dni od otrzymania linku
umożliwiającego wystawienie opinii. - Przetwarzanie danych w celu wysłania maila z prośbą o ocenę Sklepu i/lub Produktu odbywa się na podstawie
art. 6 ust. 1 lit f) RODO, a przetwarzanie to odbywa się w usprawiedliwionym celu administratora danych
(Sprzedawcy), którym jest doskonalenie oferty i/lub Produktu i/lub Sklepu poprzez gromadzenie rzetelnych opinii
o nich przez właściciela Sklepu. - Dane osobowe Kupującego, w szczególności jego adres e-mail nie jest udostępniany innym osobom lub
podmiotom, a służy jedynie weryfikacji, czy osoba dokonująca oceny jest faktycznie osobą, która dokonała
zamówienia danego Produktu i jest przechowywany wyłącznie do wiadomości Sprzedawcy.
X. Ochrona danych osobowych. - Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego są przetwarzane w celu zawarcia i realizacji zawartej umowy sprzedaży, w tym w
celu dostarczenia Produktu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Podanie danych osobowych w tym celu jest
niezbędne. - Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane
dotyczą zostały opisane w Polityce prywatności (RODO) dostępnej na stronie
www.takmatematycznie.pl/polityka-prywatnosci/
X. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług. - Do korzystania ze Sklepu oraz zakupionych Produktów niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
a) urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
b) odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Microsoft
Edge, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum
24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę
plików cookie oraz skryptów JavaScript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek
internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
c) aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości
pocztowych przez Kupującego.
- Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu i jego Produktów zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta
Kupujący posiadało w szczególności:
a) aktualny system antywirusowy,
b) skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
c) zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które
dotyczą bezpieczeństwa,
d) aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz JavaScript w przeglądarce internetowej,
e) oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF oraz w zależności od specyfiki
wybranego Produktu do odczytu formatów, jak .EPUB, .MOBI, .docx, .xlsx, etc. - Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Produktów oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z
przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu online,
a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. - Konsument lub Klient-Konsument jest zobowiązany do współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy
zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści
cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika nie z cech środowiska cyfrowego
Konsumenta lub Klient-Konsumenta i braku jego kompatybilności. - Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań
technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności
chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z
tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do
Kupującego.
XI. Rejestracja Konta na Platformie. - W przypadku Produktu cyfrowego, który udostępniany jest na dedykowanej Platformie kursowej lub stronie
internetowej, Sprzedawca może automatycznie wygenerować Kupującemu Konto wraz z danymi do logowania
lub poprosić o udostępnienie adresu e-mail Kupującego w tym celu, a jego przetwarzanie będzie się odbywało
wyłącznie w celu realizacji zawartej umowy. - Założenie Konta w pozostałych przypadkach jest dobrowolne.
- Konto w Sklepie umożliwia podgląd historii Zamówień, zapisywanie Produktów do ulubionych, jak i przyśpiesza
składanie Zamówień w przyszłości poprzez automatyczne zapisywanie danych Kupującego na formularzu
Zamówienia. - Podczas rejestracji Konta Kupujący podaje swoje dane identyfikacyjne i adresowe, a także adres e-mail oraz
tworzy własne hasło. - Kupujący jest zobowiązany do nieujawniania danych do logowania do Konta Sklepu osobom trzecim.
- Kupujący, który dokonał dobrowolnej rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną
poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania
usunięcia Konta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Sprzedawcy
rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 dni. - Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącą dobrowolnego Konta
poinformuje Kupującego na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji, w terminie 14 dni przed
planowaną datą usunięcia Konta Kupującego. - W przypadku Konta wymaganego w celu pobrania Pliku lub zapewnienia dostępu Kupującemu do treści
cyfrowych udostępnionych na Platformie kursowej, Konto wygasa po upływie terminu, zgodnego z okresem, na
jaki udostępniono Kupującemu dany Produkt.
XII. Newsletter
- Kupujący w trakcie realizacji Zamówienia, jak i niezależnie od niego, może zapisać się do Newslettera
Sprzedawcy. - Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany
przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO, - Kupujący w celu skutecznego zapisu do Newslettera jest zobowiązany do prawidłowego podania adresu e-
mail, na który informacje mają być wysyłane oraz potwierdzenia subskrypcji. - Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez Kupującego poprzez
zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i kliknięciu w umieszczony w wiadomości
potwierdzającej link aktywacyjny. - Kupujący może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania subskrypcji (wypisać
się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej wysyłanej przez Sprzedawcę. - Kupujący może także zwrócić się bezpośrednio do Sprzedawcy w celu wycofania zgody na otrzymywanie
newslettera w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania przed odwołaniem zgody. - Konsument oraz Klient-Konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych
osobowych, a dane te są przetwarzane przez przedsiębiorcę wyłącznie w celu wykonania umowy i
dostarczenia newslettera.
XIII. Formularz kontaktowy - Sprzedawca umożliwia Kupującemu wysłanie zapytania przez Kupującego do Sprzedawcy za pomocą
dedykowanego formularza na stronie Sklepu. - Korzystanie przez Kupującego z Formularza jest dobrowolne.
- Poza formularzem Sprzedawca udostępnia Kupującemu na stronie Sklepu także numer telefonu oraz adres e-
mail, na który Kupujący może się skutecznie kontaktować ze Sprzedawcą. - Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których
dane dotyczą zostały opisane w Polityce Prywatności.
XIV. Autorskie prawa majątkowe - Produkty są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i
podlega ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym. - Autorskie prawa majątkowe do Plików i/lub Kursów przysługują Sprzedawcy lub innemu podmiotowi, z którym
Sprzedawca zawarł stosowane umowy, zaś autorskie prawa osobiste – autorom. - Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw,
znaków towarowych Sklepu oraz jego Produktów, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne,
oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub
podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy. - Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody
Sprzedawcy. - Kupno Pliku lub Kursu online nie przenosi na Kupującego autorskich praw majątkowych ani osobistych do tych
Produktów. Kupujący może korzystać z niego wyłącznie dla własnych potrzeb. - W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do Pliku lub Kursu online osoba, która dokonała
naruszenia (w tym Kupujący), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w przepisach o prawie
autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej. - W szczególności Kupującemu nie wolno:
a) Usuwać zabezpieczenia i oznaczenia naniesionego na Plik lub Kurs online.
b) Zwielokrotniać Pliku, Kursu online lub dokonywać jego rozpowszechniania, zarówno w formie
drukowanej, jak i elektronicznej.
c) Udostępniać Pliku lub Kursu online innym osobom, zarówno w formie drukowanej, jak i
elektronicznej.
d) Najmować i użyczać Pliku lub Kursu online, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
e) Ingerować w treść i zawartość Pliku lub Kursu online.
XV. Platforma ODR.
- Platforma ODR (Online Dispute Resolution – ODR) to interaktywna strona internetowa dla Konsumentów i
Sprzedawców pragnących pozasądowo rozwiązać spór. - Platforma ODR jest dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?
event=main.home.show&lng=PL - Za pośrednictwem platformy ODR Konsument mieszkający na terenie UE, Norwegii, Islandii, Liechtensteinu
może złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet od Sprzedawcy z siedzibą w UE,
Norwegii Islandii, Liechtensteinie.
- Złożenie skargi odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i znalezienie właściwego
podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu. - Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej spełnianie przez nich
odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy krajowe. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
tym organem jest – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
XVI. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Sklepu online zastosowanie mają odpowiednie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. - Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego
rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów
konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa
przed sądem powszechnym. - Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym czasie na stronie Sklepu
oraz sporządzić jego wydruk. - Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej
Sprzedawcy. - O każdej planowanej zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi Kupujących drogą mailową, wysyłając treść
zmienionego Regulaminu na co najmniej 14 dni przed jego wejściem w życie, na adresy Kupujących, które
posiada, a nadto umieści na stronie Sklepu, z odpowiednim wyprzedzeniem, stosowną adnotację.